• ECS

איך לבנות בסיס נתונים רחב לקידום העסק שלכם?

אחד הדברים המרכזיים להצלחת חנות האיביי שלכם הוא בסיס נתונים רחב על מנת למצוא ווינרים איכותיים לקידום המכירות שלכם.

איך עושים את זה? כל זאת תגלו בהמשך.

אז מה זה איסוף נתונים?


דאטה - מידע על מוצרים.

לדוגמא: העלאת 10 מוצרים שמתוכם אנו מצפים לתפוס ווינר (מוצר שנמכר טוב). ברגע שמצאתם מוצר שהוא ווינר, תוכלו למכור אותו בסטוקים - להשיג מחיר יותר טוב מהספק ובכך להגדיל את אחוזי הרווח שלכם.


איך אסטרטגיית הדרופשיפינג - תסייע לבסיס הנתונים שלכם?


כולם מכירים את אסטגטגיית הדרופשיפינג בה אתם מתווכים בין המוצר ללקוח מבלי להחזיק את המוצר ביד.

אז איך דרופשיפינג קשורה לאיסוף נתונים? אתם בוודאי שואלים את עצמכם.


מאוד פשוט, על מנת לקבל איסוף נתונים רחב, תוכלו להשתמש בשתי אופציות:


1. לקנות מוצרים בסטוקים - (לפני האיסוף נתונים) התארגנו במחיר טוב מהספק וקנו מוצרים אותם תשלחו ללקוחות, כך תוציאו כסף על שילוח ותרוויחו מהמוצרים שתצליחו למכור. ומכיוון שאתם בשלב הראשוני לפני איסוף הנתונים - סביר להניח שתישארו עם המון מוצרים בבית שתפסידו עליהם כסף.

2. דרופשיפינג - במקום להוציא כסף על מוצרים כשעוד אין לכם איסוף נתונים, השתמשו באסטרטגיית הדרופשיפיג בה אתם ללא מוצרים ביד ואף משלמים עמלות מינוריות. כך תצברו איסוף נתונים רחב ללא הוצאות וללא הפסד על מוצרים שכבר רכשתם. מדהים, נכון?


בעזרת הדרופשיפינג תוכלו לעשות זאת בכל חג ובכל סיטואציה בה אתם תצטרכו לאסוף נתונים מחדש.


בשלב מתקדם יותר, לאחר סיום איסוף הנתונים תוכלו אפילו לפעול באסטרטגיית האר בי טראג' - אסטרטגייה המנצלת פערי מחירים במקומות שונים.

מה הכוונה? למשל: קניתם ספינר בסין שעולה חצי שקל. בארצות הברית לעומת זאת הטרנד הזה יעלה 10$ - אז תמכרו אותו בארצות הברית.

תנצלו את פערי המחירים, תקנו ספינרים בסטוקים בסין, על מנת לקבל מחיר טוב מהספק ותמכרו אותם בשוק האמריקאי.


שימו לב: מצאו כמה שיותר ווינרים.


אז מה עכשיו?


השקנו קורס חדש ועדכני - בו תוכלו ללמוד את הדברים הללו באופן מקצועי ומדוייק.

אנו מזמינים אתכם להיות בין הראשונים שירכשו את הקורס הנפלא!

אם כבר יש לכם חנות ואתם מרגישים תקועים,

אנו כאן לעזרתכם.

נתראה בקורס!

בית הספר למסחר אלקטרוני בע"מ
עוד מפעילותינו
ecs-פיננסים.png
03-3094667
יגאל אלון 88, תל אביב
"אז במקום לשחק במחשב ולראות טלויזיה, התחלתי לפתח את הנכס הראשון שלי באינטרנט"
                                                                                                          - אורי קסוקר, מנהל בית הספר