תהפכו את המוצרים שלכם לנחשקים ביותר – באמצעות איכות ושילוח מהיר





החנות שלכם היא החנות הכי יפה באינטרנט – זאת אתם כבר יודעים. אף דאגתם לתמונות אטרקטיביות של המוצרים, מלל ברור ואתם אפילו משווקים את החנות שלכם ברשתות החברתיות!


מצוין! אז את הבסיס כבר יש לכם. כעת הגיע הזמן, להעלות את הרמה שלכם בעוד מדרגה – לעשות את המעל ומעבר, כדי שהלקוחות שלכם לא ירכשו מכם פריטים – אלא גם יתחייבו אליכם כאל מותג.



התמקדו במוצרים איכותיים, אך פשוטים


מוצרים איכותיים – הגדרה ויישום


המוצרים בחנות שלכם עשויים להתחלק לשני סוגים: האחד הוא מוצרי קונספט כלומר, התמקדות בתחום מסוים של מוצרים, שפונה לקהל יעד ספציפי מאוד: קוסמטיקה וטיפוח, צעצועים או פריטי אספנות, לדוגמא, הם מוצרי קונספט.


הסוג השני, הוא הסוג הרחב יותר, המתמקד במגוון רחב ככל האפשר, של מוצרים, כך תוכלו לפנות לכמה שיותר קהלים.

ההמלצה הרווחת, היא תמיד להתמקד בכמה שיותר מוצרים, שכן הם באמת ימשכו כמה שיותר לקוחות: ילדים, נשים וגברים כאחד. ועם זאת, כמובן שיש לדאוג למוצרים איכותיים: כאלו שלא יישברו מהר, שהלקוחות יוכלו ליהנות לאורך השנים ולנצור בזיכרונם, לצד החנות שלכם.


מוצרים פשוטים – הגדרה ויישום


לצד זאת, כדאי לכם לזכור כי עיקר המוצרים אינם תלויים בכם כלל – אלא בסוחרים, באתרים ובאנשים שבחרתם שיימכרו לכם את המוצרים הללו. אם כך, ראשית כדאי לכם לוודא כי הסוחר שאתם בוחרים לעבוד עמו הוא אכן מהימן: כי הוא ידאג לשלוח עבורכם את המוצרים בזמן, כי הוא ידאג להודיע לכם על מחסור או בעיה מבעוד מועד וכמובן, כי המוצרים שלו איכותיים ומושכים.


בנוסף, כדאי לכם להפעיל שיקול דעת אישי ולשאול את עצמכם: "מהו סוג המוצרים שהבלאי שלהם נמוך יותר?". מכשירי אלקטרוניקה, לדוגמא, עשויים להתקלקל לעיתים קרובות ויחד עם זאת, לגרור משובים שליליים וכעס מצד הלקוחות. באותו אופן, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה לא בהכרח יסכימו עם כל עור. עם זאת, צעצועים, פריטים למטבח, בגדים ופריטים רבים – הם פריטים כלליים ופשוטים, שלא רק מושכים את העין של רוב הקהלים – הם גם אכן נשארים עמם לאורך השנים.



דאגו למשלוח המהיר ביותר


משלוח מהיר גורם ללקוחות שלכם לחוש מיוחדים. בנוסף, איש לא אוהב לחכות להזמנות... אם כך, ככל שתייעלו את מהירות השילוח שלכם – כך הלקוחות שלכם ייזכרו אתכם לטובה.


אם כך, הקפידו למצוא סוחרים ומוכרים שמציעים משלוח מהיר, נסו לקדם את המשלוח מהצד שלכם, באמצעות תשלום נוסף, נצלו סוחרים שעובדים כאן בארץ ובעלי מחסנים כאן בארץ או אפילו רכשו יחידת אחסון משלכם – במידה ואתם רואים כי המוצרים שלכם נמכרים במהירות הבזק.


בנוסף, תמיד כדאי לכם לנסות ולגרום ללקוחות שלכם לחוש כמו הם נהנים מיחס אישי: פנייה אליהם בשמם, שילוח של שי קטן, בדיקה כי המוצר אכן הגיע אליהם ובקשה למשוב כנה – כולם יאדירו אתכם בפני הלקוחות ויגרמו להם להוסיף אתכם ל"מועדפים" שלהם.

בית הספר למסחר אלקטרוני בע"מ
עוד מפעילותינו
ecs-פיננסים.png
03-3094667
יגאל אלון 88, תל אביב
"אז במקום לשחק במחשב ולראות טלויזיה, התחלתי לפתח את הנכס הראשון שלי באינטרנט"
                                                                                                          - אורי קסוקר, מנהל בית הספר