• ECS

Make me feel important:

עודכן ב: יול 14

מי לא אוהב להרגיש חשוב?

הדבר המרכזי ביותר במכירות הוא לגרום ללקוח להרגיש חשוב - אם תתנו ללקוחות שלכם הרגשה שהם חשובים לכם, הם בוודאי יקנו.

איך לגרום ללקוח להרגיש חשוב? כיצד תעשו זאת בצורה אותנטית? ועוד…

כיצד תגרמו להם להרגיש חשובים - בצורה אותנטית?


ראשית, כאנשי מכירות אתם חייבים להיות אנשים שאוהבים להכיר אנשים חדשים ולדעת להקשיב, להתעניין.

תצרו עם הלקוח שלכם נקודת חיבור אמיתית, התעניינו בסיפור חיים שלו ומצאו מכנה משותף.


לאחר שהקשבתם - תוכלו לזהות את הלקוחות שלכם ולהתאים את עצמכם אליו:

איזה סגנון תקשורת הוא? מה הטונציה שלו? מה השפה שבה הוא מדבר?


לאחר זיהוי הלקוח - תוכלו להתאים את עצמכם אליו ולמכור לו בצורה אותנטית לחלוטין!


אנשים מתחברים לאנשים שמדברים בשפה שלהם - תוכלו להתאים את הטונציה שלכם, אם הטונציה שלהם שקטה תוכלו לדבר בשקט, אם הם מדברים חזק ובטוח תוכלו גם אתם לדבר באותה צורה.

אם הם אוהבים לדבר תכלס - דברו גם אתם תכלס.

אם הם אוהבים עובדות וסטטיסטיקות - היו מוכנים איתן מראש וספקו להם אותן.

אם הם מחפשים ביטחון ויציבות - התחייבו להם באופן אישי.

אם הם מסמר המסיבה וכל מה שמעניין אותם זו אווירה - אז תמכרו להם אווירה!


כך בדיוק תמכרו להם בצורה אותנטית - באמצעות התעניינות וחיבור אמיתי ללקוח, זיהוי הלקוח וההתאמה שלכם אליו.


אז מה עכשיו?


התחילו להתאמן בכל הזדמנות,

דברו עם אנשים שאתם לא מכירים ומכרו להם,

בחנו גם את האנשים הקרובים אליכם והתחילו לנתח מה סגנון התקשורת שלהם.

מה מניע אותם?


בקרוב נשיק קורס סגנונות תקשורת שיקדם את אנשים המכירות שבכם וישפר אתכם ב-60%!


המשיכו לעקוב אחרינו בינתיים,


נ.ב עבור ידע רחב יותר בסגנונות תקשורת,

אתם מוזמנים להיכנס למאמר שלנו - "איך למכור בסגנונות תקשורת?"

למאמר, לחצו כאן עכשיו

פוסטים אחרונים

הצג הכול
בית הספר למסחר אלקטרוני בע"מ
עוד מפעילותינו
ecs-פיננסים.png
03-3094667
יגאל אלון 88, תל אביב
"אז במקום לשחק במחשב ולראות טלויזיה, התחלתי לפתח את הנכס הראשון שלי באינטרנט"
                                                                                                          - אורי קסוקר, מנהל בית הספר